|
KOMÓRKI DO WYNAJĘCIA
|
Czas:
aż mama zawoła.
|
|
Wymagania terenu:
dowolny płaski obszar, po którym można rysować (kredą, patykiem).
|
|
Ilość i wiek uczestników:
conajmniej czterech (do kilkunastu) uczestników począwszy od wieku przedszkolnego.
|
|
Niezbędne akcesoria:
patyk albo kreda do rysowania.
|
|
Reguły gry:
Uczestnicy w niedużej odległości od siebie rysują na ziemi komórki, czyli kółka o średnicy ok. 50-100 cm i stają w nich. Jedno dziecko zostaje bez komórki. Osoba, która nie ma swojej komórki spaceruje pomiędzy pozostałymi uczestnikami pytając kolejne osoby „czy są komórki do wynajęcia?”. Zapytana ozoba odpowiada, że "nie ma, ale tam są" - w tym czasie inni gracze szybko zamieniają sie miejscami. Celem osoby bez komórki jest zająć tą, która na chwilę została opuszczona, jeśli jej się to uda, to w środku zostaje ta osoba, która pozostała bez komórki.
|
|
|
|
|
|
|
|